Astăzi…

Astăzi m-am gândit să-mi fac curaj. Sper că nu am greșit când am făcut acest blog. Sper că mă voi putea face înțeleasă de toți și că îmi vor citi gândurile cu atenție.

Mă adresez în special generației mele și celor ce urmează. Niște generații la care distracția este nelipsită, la care o petrecere nu este „super” fără puțină băutură și niște pachete de țigări, chiar dacă aceste „mici” plăceri vor avea și urmări, mai mult sau mai puțin plăcute. Zilele trecute am auzit un grup de fete cum spuneau că la o petrecere dacă nu este băutură, nu este distracție. Nu mă așteptam să aud asta. Nu din partea unor fete. Mă așteptam să aud băieții, masculii alfa ai liceului, spunând așa ceva, însă m-am înșelat. Am aflat că ei se pot distra și fără alcool.

Poate am o gândire învechită, însă oricând aș da la schimb o noapte într-un club sau la o petrecere, pe o plimbare în parc sau un joc de „lapte gros”.  Mi se face dor de copilărie. Mi se face dor de serile de vară în care stăteam afară până la 22-23 și jucam „capra”, „de-a v-ați ascunselea”, „șotron”, „de-a hoții și vardiștii”… Mi se face dor și îmi pare rău când privesc noile generații. Îmi pare rău când văd în parcuri copii care în loc să se plimbe cu bicicleta sau rolele, stau pe telefoane, tablete etc. Îmi pare rău când văd statusuri postate de fete de 12-13 ani care visează la „idealuri” mai ceva ca Eminescu în „Floare albastră”.

 

One thought on “Astăzi…

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

