În miez de noapte

Uneori nu pot să adorm și mă gândesc la toate lucrurile pe care le-am făcut până în acest moment, fie ele bune sau rele.

Înțeleg că viața nu este roz, însă chiar nu putem să încercăm să o facem măcar puțin mai colorată? Poate par dură, însă degeaba încerci dacă cei din jurul tău nu își doresc asta. Pur și simplu le place viața așa cum este. Unii au atâta ură în ei, la nici 18 ani, încât ai impresia că toată viața au fost hrăniți cu supă de răutate și friptură de la cele mai rele scorpii.

Uneori te întrebi „de ce oare unii oameni se schimbă atât de drastic? Oare este ceva în neregulă cu mine?”. Nu cred că sunt singura persoană care cunoaște pe cineva de foarte mult timp, cineva pe care poate îl considerai cel mai bun prieten…sau măcar unul dintre ei, și să observi că atitudinea acestuia  este de nerecunoscut. Să îi observi cu atenție mimica, să-ți dai seama cum poate lua o mască de om fără sentimente și asta numai printr-o privire pe care ți-o aruncă, de parcă i-ar fi silă și scârbă. Să auzi cum te bârfește pe la colțuri cu persoanele apropiate ție, neștiind cu ce ai greșit de ți se întâmplă așa ceva.

Nu sunt ca alții, nu mă pot duce la acea persoană și să o întreb care este problema ei cu mine… Nu pot să o întreb „ce ți-am făcut de îmi porți atâta ură?” Nu mă reprezintă… În schimb eu sunt acel gen de persoană care a învățat să țină totul în ea, să nu se mai descarce (nici măcar mamei care de fiecare dată încearcă să afle ce s-a întâmplat). M-am obișnuit să port o mască plină de veselie, dar uneori atât de plină de înfumurare, atât de multă încât persoanele cele mai apropiate îmi spun „iar ți-ai luat masca de scorpie”… Știu că nu este bine ce fac, știu că ar trebui să mă confesez cuiva, ca să nu mai ajung acasă, să mă închid în „bârlog” și să mă descarc pe mine deoarece nu știu ce fac atât de greșit de unele persoane se comportă ca și când aș fi un nimic.

Așa sunt noile generații…viitori adulți ce vor călca nu doar pe cadavre, ci și pe oameni vii.  Adulți ce vor crede că li se cuvine totul și că nimeni nu este „mai șmecher” decât ei. Viitoare generații ce vor fi în stare să se joace cu sentimentele tuturor după bunul plac… Și mai suntem noi, cei care încercăm să facem ceva bun pentru cei din jurul nostru, cei care chiar dacă am avut o zi „nasoală” tot încercăm să îi facem pe ceilalți să zâmbească. Cei care vrem să fim schimbarea în lumea asta care depinde de noi, de viitor, nu de trecut, de cei bătrâni.

One thought on “În miez de noapte

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

