Travel

Săptămâna trecută am fost într-o călătorie în UK. În aeroport a fost un adevărat chin. Nu doar că atunci când am plecat din țară, la Otopeni au țâuit toate cele când am trecut și a trebuit să aștept să fiu verificată de explozibil sau alte cele, dar când am ajuns în Anglia am stat aprox. 2 ore la o coadă infernală, ca în cele din urmă să ajung în fața unui bătrânel care doar s-a uitat la cartea mea de identitate și zâmbind mi-a urat „Distracție plăcută!”.

Am rămas plăcut surprinsă de oamenii primitori de acolo și de natura ce predomina. Am întâlnit foarte mulți români în locuri în care nici nu mă așteptam. Am vizitat Big Ben, London Eye, Picadilly Street și Oxford Street, dar si mall-ul din Stratford. Am participat la un meci de rugby dintre Rugby Club Old Boys Focsani „Fii Vrâncioaiei” și Woodford London RFC. Metroul pot să spun că m-a marcat pe viață. Mă simțeam ca într-un film de groază, mai ales când ajungeam în subteran, parcă auzeai țipete (era mai rău decât într-un film de groază), iar luminile pâlpâiau. Cu toate astea a fost o experiență frumoasă pe care aș mai repeta-o.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

